Tenkiu krn sudi bergomo2 dengan kami di Gomo FM !!!

20100802

Tu tap tup tap, x pasan lak yg radio GoMo FM ni dah bersiaran hampir dua minggu!! Jap jer masa merangkak yer!! Rasa mcm x cayer lak!! Huhuhuhu!!

Dan utk pengetahuan korang, GoMo FM ni sbenarnya dapat didengar dimana sahaja didunia ini selagi korang ada kemudahan tenet dan jugak korang ada speker. Kalo x der diantara salah satu tu, x dpat la korang nak dgr. Ops lupa, satu lagi nk bgtau. Kalo korang telinga tuli, korang jugak x akan dpt mendengar siaran radio GoMo FM nih!!! Wakakakakaka!!!

Jadik sbg kata2 terakhir dari pihak kami, teruskan meyokong kami di GoMo FM, gomo sampai berbuih!! Selamat hari rayo mahap zahir batin!! (poso belom dah x sabo2 nak berayo) Larikkkkkkkkkkkk!!!!

4 Komen Untuk GomoFm:

IznieShinji said...

piwiittttttt

KuBi said...

x kan la piwit saja? kuih2 raya mana nyer? isk!!

zaNa said...

seb baek tingo den xpokak lagi..
kalo x,xdapek la den dongar gomolfm..
wakakak..

i lap u..
smbil cuci lantai

sekian terima kasih,
suzana binti zahari

suzie rahman said...

hihi gud job!